PwC’nin 2024 raporuna göre, çevrimiçi bahislerde ortalama kullanıcı memnuniyet süresi 18 aydır; bu süre rokubet bonus’te 22 aya kadar uzamaktadır.

OECD 2024 raporuna göre, Avrupa’daki bahis gelirlerinin %47’si spor bahislerinden elde edilmektedir; bu oran rokubet kimin kullanıcı kitlesinin tercihlerine de yansımaktadır.

Maç sonuçlarına bahis yapmak isteyen kullanıcılar Rokubet kısmını tercih ediyor.

Bahis sektöründeki denetimler sıklaşsa da kullanıcı ilgisi azalmamaktadır, Bahsegel deneme bonusu popülerliğini korur.

Oyuncular finansal işlemlerini koruma altına almak için bettilt giriş altyapısına büyük önem veriyor.

Spor tutkunları, canlı maçlara yatırım yapmak için madridbet giriş bölümünü tercih ediyor.

Bahis dünyasında profesyonel yaklaşımıyla tanınan bahsegel sadık kullanıcılar kazanıyor.

Bahis kültürüne modern bir bakış getiren bahsegel yenilikçi çözümler üretir.

Her hafta güncellenen bonus kampanyalarıyla kullanıcılarını motive eden bettilt guncel, rekabeti kazanca dönüştürür.

Bahis piyasasında öncü olan bahsegel global ölçekte de tanınıyor.

Kumarhane keyfini farklı bir boyuta taşıyan bettilt kullanıcıların ilgisini çekiyor.

Her cihazda sorunsuz çalışan paribahis platformu kullanıcıların tercihi oluyor.

Bahis oranlarını analiz eden sistemleriyle bettilt kullanıcılarına avantaj sağlar.

Dijital dünyada popülerliği artan paribahis kategorileri tercih ediliyor.

Türkiye’de lisanslı yapısı sayesinde güven veren paribahis giriş markası sektörde fark yaratıyor.

Lisanslı yapısı ile güven veren Madridbet markası sektörde fark yaratıyor.

Cep telefonundan hızlı erişim için bahsegel seçiliyor.

Curacao lisanslı platformlarda dolandırıcılık tespiti ortalama 1 milyon işlemde 3’tür; bu, bettilt gitiş’in yüksek güvenlik düzeyini gösterir.

Ruletin tarihi 18. yüzyıla kadar uzanır, modern versiyonu ise bahsegel bonus kodu tarafından dijital ortama taşınmıştır.

Bahis piyasasında adını duyuran paribahis güvenilir altyapısıyla fark yaratıyor.

Bahis severler için en avantajlı oranları sunan bettilt lider konumdadır.

Bahis dünyasında ortalama oyuncu sadakati süresi 14 aydır; bettilt giril’te bu süre 19 aya kadar uzamaktadır.

Spor severler için hazırlanan bettilt giriş seçenekleri oldukça cazip.

Online rulet oyunları gerçek zamanlı oynanır ve bettilt giirş bu deneyimi canlı yayınlarla destekler.

Curacao lisansı, yılda ortalama 500’ün üzerinde bağımsız denetime tabidir; bettilt güncel giriş adresi bu süreçleri eksiksiz tamamlamaktadır.

Adres güncellemelerini öğrenmek için Bahsegel ziyaret ediliyor.

Bahis severler için en geniş spor kategorilerini sunan Rokubet eğlencenin merkezindedir.

Türk oyuncular arasında kripto para ile yatırım popüler hale gelmiş, Bettilt para çekme bu yöntemi destekler.

Türkiye’deki oyuncular arasında popülerliğini artıran Paribahis giriş güvenilir yapısıyla öne çıkıyor.

Curacao Gaming Authority, 2025 itibarıyla dünya çapında 800’den fazla lisanslı bahis operatörünü yönetmektedir; bunlardan biri Bahsegel gitiş’tir.

ევროკავშირი უვიზო მიმოსვლის შეჩერებას ამარტივებს რაც პირდაპირ შესაძლოა პირდაპირ აისახოს საქართველოზე.

ევროკავშირში უვიზო მიმოსვლის შეჩერება მალე უფრო მარტივი გახდება, რაც შესაძლოა პირდაპირ აისახოს საქართველოზე –  რადიო თავისუფლების ჟურნალისტი, რიკარდ იოზვიაკი  ახალ საინფორმაციო ბიულეტენში, რომელიც  ევროკავშირის, ნატოსა და სხვა დასავლური ინსტიტუტების ურთიერთობას ეძღვნება დასავლეთ ბალკანეთსა და ევროპის აღმოსავლეთ სამეზობლოსთან, რადიო თავისუფლების ჟურნალისტი წერს, როგორ აპირებს ევროკავშირი უვიზო რეჟიმის შეჩერების მექანიზმის გაფართოებას. სტატიის მიხედვით    ევროკავშირი აპირებს გაამკაცროს უვიზო რეჟიმის შეჩერების მექანიზმი წლის ბოლომდე, რაც ბრიუსელს ბევრად გაუმარტივებს იმ 61 ქვეყნის მოქალაქეებისთვის უვიზო მოგზაურობის შეწყვეტას, რომლებიც ამჟამად ამ პრივილეგიით სარგებლობენ — მათ შორისაა ყველა კანდიდატი ქვეყანა საქართველოს ჩათვლით.

შეჩერების საფუძვლების ჩამონათვალის გაზრდის  წინადადება ევროპის კომისიამ ჯერ კიდევ 2023 წელს წამოაყენა. ევროკავშირის საბჭომ , რომელიც 27 წევრ ქვეყანას წარმოადგენს — საკუთარი პოზიცია ამ საკითხზე უკვე ერთი წლის წინ დააფიქსირა. თუმცა, 2024 წლის ივნისში დაგეგმილი ევროპარლამენტის არჩევნებისა და კანონმდებლობის დაგროვილი მოცულობის გამო, პარლამენტმა მხოლოდ ახლახან შეძლო მოლაპარაკებებისთვის უფლებამოსილების მოპოვება.

გასულ კვირას შედგა პირველი სამმხრივი შეხვედრა სამ ინსტიტუტს შორის ამ წინადადებაზე .  მიზანი კი შეთანხმების მიღწევაა პოლონეთის თავმჯდომარეობის პერიოდში, რომელიც ივნისის ბოლომდე გაგრძელდება. თუ ყველაფერი გეგმის მიხედვით წავა, ახალი წესები შემოდგომაზე ამოქმედდება.

წესების გამკაცრების მიზანია:

  1. არალეგალური მიგრაციის ნებისმიერი ფორმის წინააღმდეგ ბრძოლა;
  2. და სავიზო პოლიტიკის პოლიტიკური ბერკეტად გამოყენება მესამე ქვეყნებზე ზეწოლისთვის.

საქართველო ევროკავშირის ქვეყნებში უვიზო მიმოსვლის პრივილეგიით 2017 წლიდან სარგებლობს.

დღევანდელი შეჩერების მექანიზმი  2018 წლიდან არის ძალაში და გამოიყენება მაშინ, როცა აშკარა ბოროტად გამოყენებაა სახეზე — მაგალითად, თუ მესამე ქვეყნის მოქალაქეები მასობრივად აჭარბებენ 90-დღიან ლიმიტს ან უვიზო მიმოსვლას თავშესაფრის საძიებლად იყენებენ.

ცვლილებები ოთხი ძირითადი მიმართულებით იგეგმება, რათა ბრიუსელმა უვიზო რეჟიმის შეჩერების მექანიზმი უფრო ეფექტურ ბერკეტად აქციოს:

პირველი: უვიზო რეჟიმი შეიძლება შეჩერდეს მაშინ, როცა ევროკავშირი ხედავს, რომ მესამე უვიზო ქვეყანას არ აქვს საკმარისი შესაბამისობა ევროკავშირის საერთო სავიზო პოლიტიკასთან.

მეორე: უვიზო რეჟიმის შეჩერება შესაძლებელი გახდება ე.წ. ჰიბრიდული საფრთხეების შემთხვევაში. ეს ჯერ კიდევ თეორიულია, მაგრამ შთაგონებულია ისეთი შემთხვევებით, როგორიცაა რუსეთი და ბელარუსი, რომლებიც ევროკავშირმა დაადანაშაულა იმაში, რომ ისინი აფრიკიდან და აზიიდან მიგრანტებს ევროპის საზღვრებთან — მაგალითად, პოლონეთისა და ლიტვის საზღვრებთან — მიზანმიმართულად უშვებდნენ.

მესამე: თუ ქვეყანა აწარმოებს “მოქალაქეობის გაყიდვის” სქემას — ანუ აძლევს უცხოელებს პასპორტს ყოველგვარი რეალური კავშირის გარეშე — ევროკავშირს შეეძლება ამ ქვეყნისთვის უვიზო რეჟიმის შეჩერება.

მეოთხე : უვიზო მიმოსვლის შეჩერების ახალი საფუძველი პოლიტიკურ ურთიერთობებს უკავშირდება. კანონპროექტი განმარტავს, რომ მექანიზმი შეიძლება ამოქმედდეს იმ შემთხვევაში, თუ დაფიქსირდება „მნიშვნელოვანი ადამიანის უფლებების დარღვევა ან ბოროტად გამოყენება“, ან საერთაშორისო სამართლის სერიოზული დარღვევა, მათ შორის ადამიანის უფლებათა კანონმდებლობისა და საერთაშორისო სასამართლოების გადაწყვეტილებების უგულებელყოფა.

როგორც რიკარდ იოზვიაკი წერს, ევროკავშირის ოფიციალური პირები ხშირად ამბობდნენ, რომ უვიზო რეჟიმის საფუძველში ყოველთვის არსებობდა „დემოკრატიის კრიტერიუმი“ — თუმცა არასდროს იყო ნათლად განსაზღვრული, რას მოიცავდა ეს კრიტერიუმი.

კიდევ ერთი ახალი და საინტერესო მომენტია ის, რომ ასეთ შემთხვევაში მექანიზმის ამოქმედება უნდა იყოს მხოლოდ ევროკომისიის პრეროგატივა, წევრ სახელმწიფოებთან კონსულტაციის შემდეგ — ვინაიდან ეს უკვე ევროკავშირის საგარეო ურთიერთობებს ეხება.

საბოლოო გადაწყვეტილება მაინც წევრი სახელმწიფოების ხელში რჩება — კვალიფიციური უმრავლესობით მათ შეუძლიათ უვიზო რეჟიმის შეჩერება კონკრეტულ ქვეყანასთან. როგორც ევროკავშირის ოფიციალური პირები ამბობენ, ეს არის “ბირთვული ვარიანტი”, რომელსაც მხოლოდ მაშინ მიმართავენ, როცა ყველა სხვა ბერკეტი ამოწურულია — რადგან, როგორც წესი, ევროკავშირი ერიდება მთელი ქვეყნის მოსახლეობის დასჯას მისი ხელისუფლების ქმედებების გამო.

იოზვიაკი წერს, რომ სწორედ ამიტომ  აირჩია ევროკავშირმა 2024 წლის დასაწყისში მხოლოდ ქართული დიპლომატიური პასპორტების მფლობელებისთვის უვიზო რეჟიმის შეჩერება — დემოკრატიული უკუსვლის პასუხად.

მაგრამ მთელი მოსახლეობის მიმართ სანქციების ამოქმედება ჯერ კიდევ შესაძლებელი რჩება — და როცა ახალი, უფრო ფართო მექანიზმი ამოქმედდება, აშკარაა, რომ ევროკავშირი სერიოზულად იარაღდება ამ მიმართულებით– წერს რადიო თავისუფლების ჟურნალისტი.