“2018 წელს რაც შეეხება, ეს [“სისხლიანი ბანერები”] არ იყო კონკრეტულად მოშე კლუგჰაფტის დეა და შესაბამისად ჩვენი არ იყო ეს ბანერები, იყო სხვა პიარ კონსულტანტების, რომლებმაც შესაბამის ადამიანებს ურჩიეს ასეთი ბილბორდების გაკვრა. ანუ ეს არ იყო მოშე კლუგჰაფტი და არ იყო შესაბამისად ჩვენი კამპანია. ჩვენი პიარული გუნდის გაძლიერება ნიშნავს იმას, რომ ჩვენთვის საკმარისი არ არის თუნდაც 55%-ის მიღება შემდეგ საპარლამენტო არჩევნებში, ჩვენი პრინციპული ამოცანაა რომ კიდევ უფრო გავაუმჯობესოთ ჩვენი შედეგი და საბოლოოდ დავასრულოთ კოლექტიური ნაცმოძრაობა. […] ჩვენი კამპანია იქნება რა თქმა უნდა, თვისებრივად პო.ზიტიური, არსებითად ავაგებთ ამ კამპანიას იმაზე, თუ რა უნდა გაკეთდეს შემდეგი 4 წლის განმავლობაში ჩვენი ქვეყნის განვითარებისთვის, თუ დაგვჭირდება საზოგადოებისთვის იმის შეხსენება თუ ვინ არიან ამ კოლექტიური ნაცმოძრაობის წევრები, რა თქმა უნდა, ამასაც გავაკეთებთ, შევხედოთ”.

თქვა “ქართული ოცნების” თავმჯდომარე, ირაკლი კობახიძემ.