საერთაშორისო გამჭვირვალობა – საქართველოს ანგარიშის მიხედვით, ხელისუფლება დასავლური ქვეყნებისგან მიღებულ 5.7 მილიარდი ლარის დაფინანსებას სხვადასხვა ინფრასტრუქტურული პროექტისთვის იყენებს.
რუსული კანონის მიღებით საქართველოს ხელისუფლება დასავლეთის ქვეყნებს მტრულ სახელმწიფოებად აცხადებს. ამავე დროს, დასავლეთის ქვეყნების დაფინანსებით 5.7 მილიარდი ლარის ინფრასტრუქტურულ პროექტებს ახორციელებს
ევროპის რეკონსტრუქციისა და განვითარების ბანკის (EBRD) პროექტები:
- ქვეშეთი-კობის საავტომობილო გზის მშენებლობა – 472 მლნ ლარი
- თბილისის მეტროს მოდერნიზაციის პროექტი – 196 მლნ ლარი
- 100-მდე საჯარო სკოლის რეკონსტრუქცია – 99 მლნ ლარი
- ვარდნილისა და ენგურჰესის რეაბილიტაციის პროექტი – 95 მლნ ლარი
- ელექტროგადამცემი ხაზი წყალტუბო – ლაჯანური – 88 მლნ ლარი
- აჭარის მყარი ნარჩენების პროექტი – 42 მლნ ლარი
- თბილისის საზოგადოებრივი ტრანსპორტისთვის 226 ავტობუსის შეძენა – 32 მლნ ლარი
- ქვემო ქართლის ნარჩენების მართვის პროექტი – 17 მლნ ლარი
- თბილისის მყარი ნარჩენების მართვის პროექტი – 14 მლნ ლარი
ევროპის საინვესტიციო ბანკის (EIB) პროექტები:
- რუსთავი-წითელი ხიდის გზის მშენებლობა – 579 მლნ ლარი
- ალგეთი-სადახლოს საავტომობილო გზის მშენებლობა – 380 მლნ ლარი
- ქუთაისის წყალარინების (კანალიზაცია) პროექტი – 321 მლნ ლარი
- ავტობანის სამტრედია-გრიგოლეთის მონაკვეთის მშენებლობა – 280 მლნ ლარი
- ავტობანის ჩუმათელეთი-ხევის მონაკვეთის მშენებლობა – 135 მლნ ლარი
- ავტობანის ოსიაური-რიკოთი მონაკვეთის მშენებლობა – 120 მლნ ლარი
- ზემო სამგორის საირიგაციო სისტემის რეაბილიტაცია – 31 მლნ ლარი
- ავტობანის უბისა-შორაპნის მონაკვეთის მშენებლობა – 22 მლნ ლარი
- გრიგოლეთი-ჩოლოქის გზის მშენებლობა – 20 მლნ ლარი
ევროკავშირის პროექტები:
- ხაშურის და მიმდებარე დასახლებების წყალმომარაგების სისტემების გაუმჯობესება – 270 მლნ ლარი
- აჭარის სოფლების წყალმომარაგების პროგრამა – 118 მლნ ლარი
- ელექტროგადამცემი ხაზი წყალტუბო-ახალციხე-თორთუმი – 117 მლნ ლარი
- თბილისის 8 საჯარო სკოლის რეაბილიტაცია (E5P) – 39 მლნ ლარი
- გურიის ელგადაცემის ხაზების ინფრასტრუქტურის გაძლიერება – 35 მლნ ლარი
- მთიან რეგიონებში საჯარო სკოლების რეაბილიტაცია (E5P) – 22 მლნ ლარი
გერმანიის რეკონსტრუქციის საკრედიტო ბანკის (KFW, სახელმწიფო ბანკი) პროექტები:
- იმერეთის და ყაზბეგის მუნიციპალიტეტებში ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება – 322 მლნ ლარი
- ბათუმის მუნიციპალური ინფრასტრუქტურის რეაბილიაცია – 158 მლნ ლარი
- საჯარო შენობებში ენერგოეფექტურობის გაუმჯობესება – 150 მლნ ლარი
- საზოგადოებრივი ტრანსპორტის განვითარება – 130 მლნ ლარი
- ხელედულა-ლაჯანური-ონის ელექტროგადამცემი ქსელის განვითარება – 123 მლნ ლარი
- მყარი ნარჩენების მართვის პროგრამა კახეთში და სამეგრელო-ზემო სვანეთში – 71 მლნ ლარი
- კახეთის ენერგეტიკული ინფრასტრუქტურის გაძლიერება – 26 მლნ ლარი
მსოფლიო ბანკის (ძირითადი დონორები აშშ, ევროკავშირი, იაპონია) პროექტები:
- ავტობანის საგარეჯო-ბადიაურის მონაკვეთის მშენებლობა – 230 მლნ ლარი
- 60-მდე საჯარო სკოლის რეაბილიტაცია-მშენებლობა – 131 მლნ ლარი
- ელექტროგადამცემი ხაზი ჯვარი-წყალტუბო – 61 მლნ ლარი
- მცხეთა-მთიანეთში და სამცხე-ჯავახეთში ურბანული და ტურისტული ინფრასტრუქტურის რეაბილიტაცია – 35 მლნ ლარი
- გარდაბნის, დმანისის, თიანეთის, სიღნაღის და ადიგენის სოფლებში წყალმომარაგების სისტემების და გზების რეაბილიტაცია – 20 მლნ ლარი
აზიის განვითარების ბანკის (ADB, ძირითადი დონორები იაპონია და აშშ) პროექტები:
- რეგიონებში საბავშვო ბაღების, სპორტული და ახალგაზდულო ცენტრების მშენებლობა -რეაბილიტაცია – 159 მლნ ლარი
- ავტობანის შორაპანი-არგვეთას მონაკვეთის მშენებლობა – 110 მლნ ლარი
- ძირულა-ხარაგაული-მოლითი-ფონა-ჩუმათელეთის საავტომობილო გზის რეაბილიტაცია – 95 მლნ ლარი
- წყალმომარაგების გაუმჯობესება გუდაურში, მარნეულში, ფოთში, მესტიაში, ზუგდიდში და სხვა მუნიციპალიტეტებში – 81 მლნ ლარი
- ახალი შუქნიშნების შეძება თბილისისთვის, მეტროს იერსახის გაუმჯობესება – 80 მლნ ლარი
- ქვემო სამგორის მაგისტრალური სარწყავი არხის მოდერნიზება – 52 მლნ ლარი
- ავტობანის ბაკურციხე-წნორის მონაკვეთის მშენებლობა – 40 მლნ ლარი
- რიონზე ფოთის ხიდის მშენებლობა – 35 მლნ ლარი
- ბათუმის ახალი შემოვლითი გზის მშენებლობა – 25 მლნ ლარი
- ავტობანის ხევი-უბისას მონაკვეთის მშენებლობა – 18 მლნ ლარი