2018 წელს შსს-მ რეკლამაში 2017-თან შედარებით 21-ჯერ მეტი დახარჯა

ფლანგვის დეტექტორის ინფორმაციით, შინაგან საქმეთა სამინისტრომ, 2018 წელს სარეკლამო ხარჯებში 394 207 ლარი დახარჯა, რაც 21-ჯერ აღემატება 2017-ის მონაცემებს.

2016-2020 წლებში შინაგან საქმეთა სამინისტრომ 747,522 ლარი დახარჯა სარეკლამო მომსახურებაში. ყველაზე დიდი რაოდენობის თანხები შინაგან საქმეთა სამინისტრომ 2018-2019 წლებში დახარჯა. 2018 წელს – 394,207 ლარი, ხოლო 2019 წელს 234,404 ლარი. აღსანიშნავია, რომ 2018 წელს სამინისტროს სარეკლამო ხარჯები წინა წელთან შედარებით 21-ჯერ გაიზარდა.  უცნობია, რით არის განპირობებული თანხების ამგვარი მკვეთრი ზრდა.

  • 2020 წელი (I კვარტალი)- 1,066 ლარი;
  •  2019 წელი – 234,404 ლარი;
  •  2018 წელი- 394,207 ლარი;
  • 2017წელი – 18,710 ლარი;
  • 2016 წელი- 99,133 ლარი.

შინაგან საქმეთა მინისტრის პოსტს 2017 წლის ნოემბრიდან 2019 წლის სექტემბრამდე გიორგი გახარია იკავებდა. 2019 წლის სექტემბერში ის პოსტზე ვახტანგ გომელაურმა შეცვალა.