ბოლო დროს ხშირია შემთხვევა, როცა მეტროს მგზავრებს მატარებლების დატოვება უწევთ . მხოლოდ ბოლო ორი კვირის განმავლობაში ასეთი სამი ფაქტი მოხდა. მგზავრებს მატარებელი დაატოვებინეს, ვაგონები ჩიხში გადაიყვანეს, მეტროს მუშაობა კი დროებით შეჩერდა.
ორი დღის წინ შეფერხება შეიქმნა მეტროსადგურ “სამას არაგველში“, მანამდე“სადგურის მოედანზე“, რამაც პირველი ხაზისდროებით გაჩერება გამოიწვია.
ტექნიკური პრობლემები მეტროპოლიტენს ხშირად აქვს. ექსპერტების აზრით მოძველებულია არა მხოლოდ ვაგონები, არამედ პრობლემები აქვს ლიანდაგებსა და ესკალატორებსაც, რომელთა უმრავლესობას ექსპლუატაციის ვადა ამოწურული აქვს. თბილისის მეტრო ამორტიზებისკენ მიდის და თუ სამუშაოები დროულად არ გატარდა, შესაძლოა კატასტროფა მოხდეს.
თბილისის მერი აღიარებს, რომ თბილისის მეტროპოლიტენის ვაგონები მოძველებულია,
კალაძე ამბობს, რომ მატარებლები საბჭოთა კავშირის დროინდელი ვაგონებით არის დაკომპლექტებული რაც პრობლემებს ქმნის და მათი რეაბილიტაცია–განახლება იგეგმება.რამოდენიმე თვეში რეაბილიტაციაზე ტენდერს გამოაცხადებენ და მოხდება 15 ვაგონის სრული განახლება.
თუმცა სატრანსპორტო ექსპერტების აზრით ეს საკმარისი არ იქნება და მეტროპოლიტენი ბევრად უფრო მაშტაბურ რეაბილიტაციას საჭიროეს იმისათვის, რომ ის მგზავრებისთვის უსაფრთხო იყოს. ვაგონების, ლიანდაგების და ესკალატორების გარდა მოსაწესრიგებელია თავად სადგურები. მაგალითად, ვარკეთილის სადგური, სადაც ერთი წლის წინ ჭერი ჭამოინგრა, კვლავ ავარიულ მდგომარეობაშია.