როგორც ირკვევა, არასწორი ინტერპრეტაციით გავრცელებული ახალი ამბის გამომქვეყნებელს Facebook-ი დასჯის. რა ფორმით ეს ჯერ უცნობია.
ბოლო ორ წელში Facebook-ი საარჩევნო სუბიექტების ინტერესების პოპულარიზაციისა და პროპაგანდისთვის მნიშვნელოვან ინსტრუმენტად იქცა. არაერთი ქვეყნის წინასაარჩევნო კამპანიისას Facebook-ი დეზინფორმაციისა და შეურაცხმყოფელი მასალების გავრცელებას ვერ უმკლავდება.
მათი განცხადებით, ინდოეთში დაგეგმილი საყოველთაო არჩევნებისთვის ე.წ ”Fake news”-თან ბრძოლის განყოფილება გაფართოვდება და ისინი მაქსიმალურად შეეცდებიან სოციალურ ქსელში დაცული იყოს ახალი ამბის ნამდვილობა.